Lidl: Το προϊόν που φέρνει στα ράφια του και βάζει «φωτιά» στον ανταγωνισμό ~ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΦΥΓΜΟΣ

ΕΥΧΕΣ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Ευχές του Δικηγόρου, Νομικού Συνεργάτη Γλυφάδας & Συμβούλου του Υπ. Τουρισμού κ. Αναστάσιου Ε. Θωμαΐδη Ευχές της κ. Ελεονώρα Μαρούλη - Σαπουνάκη Δημοτικού Συμβούλου του συνδυασμού «Η Γλυφάδα μας» Ευχές του Υποψηφίου Βουλευτή (Β Αθηνών - Νότιου Τομέα) κ. Μιχάλη Χριστοφίδη Ευχές του Αντιδημάρχου (Εσόδων & Προγραμματισμού) Γλυφάδας κ. Δημήτρη Νιτσιόπουλου Ευχές Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας - κ. Στέλιου Κουρουπάκη Ευχές της Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας κ. Μπέσσυ Αργυράκη
Ευχές του Δικηγόρου, Νομικού Συνεργάτη Γλυφάδας & Συμβούλου του Υπ. Τουρισμού κ. Αναστάσιου Ε. Θωμαΐδη Ευχές της κ. Ελεονώρα Μαρούλη - Σαπουνάκη Δημοτικού Συμβούλου του συνδυασμού «Η Γλυφάδα μας» Ευχές του Υποψηφίου Βουλευτή (Β Αθηνών - Νότιου Τομέα) κ. Μιχάλη Χριστοφίδη Ευχές του Αντιδημάρχου (Εσόδων & Προγραμματισμού) Γλυφάδας κ. Δημήτρη Νιτσιόπουλου Ευχές Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας - κ. Στέλιου Κουρουπάκη Ευχές της Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας κ. Μπέσσυ Αργυράκη

ΤΟΠΙΚΑ

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Lidl: Το προϊόν που φέρνει στα ράφια του και βάζει «φωτιά» στον ανταγωνισμό

Ενδεικτικό της κινητικότητας που υπάρχει στην Lidl και των πειραματισμών που γίνονται για να βρεθεί το νέο μοντέλο καταστήματος που θα «κλέψει» πελάτες από τον ανταγωνισμό είναι η δημιουργία στον Άγιο Δημήτριο του πρώτου διώροφου καταστήματος.


Πρόκειται για πανευρωπαϊκή καινοτομία, καθώς δεν υπάρχει σε άλλη χώρα διώροφο κατάστημα της εταιρείας.

Παράλληλα, σχεδιάζεται η ενσωμάτωση του bake off (ζεστές γωνιές όπου θα πωλούνται αρτοσκευάσματα) σε 20 σημεία μέσα στο 2018, με στόχο να εγκατασταθούν και στα 221 καταστήματα που έχουν έως το 2019 ενώ δεν αποκλείεται η πιθανότητα πώλησης και έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων.

Για το τελευταίο, το επιτελείο της εταιρείας μελετά σε βάθος τους τρόπους που μπορεί να γίνει, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου, καθώς όπως λένε στελέχη της Lild υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Επιπρόσθετα, δρομολογείται ο εμπλουτισμός της γκάμας με περισσότερα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών, σε μια εποχή που η «ελληνικότητα» πουλάει και η περαιτέρω εντατικοποίηση των προσφορών.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην χώρα μας σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η εταιρεία έχει επιτρέψει την τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων στα ράφια της.

Είναι προφανές ότι η διοίκηση της Lidl Hellas θέλει να εκμεταλλευθεί το θετικό μομέντουμ που υπάρχει αυτή τη στιγμή για την εταιρεία και να διευρύνει το αποτύπωμά της, μπαίνοντας για πρώτη φορά τόσο πολύ στα νερά των «mainstream» λιανέμπορων.

Την ίδια ώρα, υπάρχει και ο παράγοντας Σκλαβενίτης που δεν μπορεί να υποτιμήσει κανείς. Οι ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας, όπως και των υπολοίπων αλυσίδων που επωφελήθηκαν από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του Σκλαβενίτη να «αναγεννήσει» τα σημεία της Μαρινόπουλος που εντάχθηκαν στο δίκτυό της.


Όπως γράφει το athensmagazine.gr, ανεξάρτητα πάντως από το ποιος τελικά θα επικρατήσει, η μάχη στη αγορά των σούπερ μάρκετ προμηνύεται ιδιαίτερα σκληρή τα επόμενα χρόνια καθώς όλοι θα παλέψουν μέχρι τέλους για να κρατήσουν τα κεκτημένα τους. Σε ένα περιβάλλον δύσκολο, αφού η κατανάλωση σύμφωνα με τις εκτιμήσεις δεν πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά.

Share:

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

Η αγορά σας περιμένει να σας εξυπηρέτηση

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ ΣΩΣΤΑ & ΠΡΟΒΛΗΘΕΙΤΕ ΕΞΥΠΝΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

#Θερινά_Μαθήματα_2020 στο #Φροντιστήριο_ΚΥΡΙΤΣΗΣ






klinostrom

Blog Archive