Απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ προανήγγειλε ο Μαυραγάνης ~ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΦΥΓΜΟΣ

ΕΥΧΕΣ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Ευχές του Δικηγόρου, Νομικού Συνεργάτη Γλυφάδας & Συμβούλου του Υπ. Τουρισμού κ. Αναστάσιου Ε. Θωμαΐδη Ευχές της κ. Ελεονώρα Μαρούλη - Σαπουνάκη Δημοτικού Συμβούλου του συνδυασμού «Η Γλυφάδα μας» Ευχές του Υποψηφίου Βουλευτή (Β Αθηνών - Νότιου Τομέα) κ. Μιχάλη Χριστοφίδη Ευχές του Αντιδημάρχου (Εσόδων & Προγραμματισμού) Γλυφάδας κ. Δημήτρη Νιτσιόπουλου Ευχές Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας - κ. Στέλιου Κουρουπάκη Ευχές της Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας κ. Μπέσσυ Αργυράκη
Ευχές του Δικηγόρου, Νομικού Συνεργάτη Γλυφάδας & Συμβούλου του Υπ. Τουρισμού κ. Αναστάσιου Ε. Θωμαΐδη Ευχές της κ. Ελεονώρα Μαρούλη - Σαπουνάκη Δημοτικού Συμβούλου του συνδυασμού «Η Γλυφάδα μας» Ευχές του Υποψηφίου Βουλευτή (Β Αθηνών - Νότιου Τομέα) κ. Μιχάλη Χριστοφίδη Ευχές του Αντιδημάρχου (Εσόδων & Προγραμματισμού) Γλυφάδας κ. Δημήτρη Νιτσιόπουλου Ευχές Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας - κ. Στέλιου Κουρουπάκη Ευχές της Δημοτικού Συμβούλου Γλυφάδας κ. Μπέσσυ Αργυράκη

ΤΟΠΙΚΑ

Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

Απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ προανήγγειλε ο Μαυραγάνης

Αυστηροποίηση των τεχνικών ελέγχων και των προστίμων και απαγόρευση άδειας ασφάλισης σε όσα ταξί ή IX αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, προανήγγειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.



Αφορμή ήταν η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, που τόνισε την ανάγκη να παρθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, όπως είπε, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.

Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.

«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστον μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share:

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Translate

Η αγορά σας περιμένει να σας εξυπηρέτηση

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊΤΕ ΣΩΣΤΑ & ΠΡΟΒΛΗΘΕΙΤΕ ΕΞΥΠΝΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

#Θερινά_Μαθήματα_2020 στο #Φροντιστήριο_ΚΥΡΙΤΣΗΣ






klinostrom

Blog Archive